karma sistemi bana karşı nasıl işliyor bilmiyorum. ben nazik olduğuma, iyi davrandığıma inanırken hep ters etkiyle karşılaşıyorum. daha ne gelebilir ki başıma demeyi bırakmalıyım, çünkü geliyor. her seferinde de farklı bi acıymış gibi hatta. neyse. en yakın arkadaşımı kaybetmekten korkuyorum ben. değişti. üzülüyorum lan. bi de böyle sevdiğim insanların değiştiğini düşününce, onlara bok atasım gelmiyor. ben mi değiştim diyorum. ama sanırım hayır, yine. lan bu çok kötü. hep ilkokuldan sıra arkadaşımın evlenirken yanımda olması gereken insan olduğuna inanırdım ama bu her seferinde değişti. ilkokuldan kimse kalmadı yanımda, bu çok üzüldüğüm bi nokta değil. tamamen farklıyız o insanlarla. sonra liseye geçtim, hepsiyle farklı farklı ama aynı sevgi-saygı çerçevesinde bi ilişkim vardı, şimdi hepsiyle aramızın teker teker açıldığını düşünüyorum. lan çok koyuyor.
-gizm.