peter, paul, mary

Arada bi Facebook'umu geri açasım geliyor, gazlanıyorum. Arkadaşlığımı oradan yürüttüğüm kişiler aklıma geldi tek tek, bi özledim onları da. Msn kullanmıyorlar, hiç de aramızda SMS olayı geçmemiş, facebook chatten konuştuğum kişiler. Biraz önce sahte hesaptan bakınırken timeline'ı görünce iğrendim, geçti hevesim ama ara ara gelecek biliyorum. Bakacaz, yine iyi durdum gerçi.
Bir de suratım çökmüş, çirkinleşmiş gibi geliyor. Britney Spears gibi hissediyorum, pek belli olan bir şey yok ama dikkatle bakınca bi farklılık var. Bi çökmüşüz ikimiz de, eskisi gibi gülemiyoruz falan. Brit'in durumu daha ağırdır tabi. Düşününce şöyle bir çıkarım yaptım, sorun yaşadığımız dönemde sürüne sürüne alkolle gezdik diye mi böyle ki. Belki o zaman böyle yaşlanıyordur surat birden. Vücuda göre kafa daha bi yaşlanmış falan. Yazın başındaki halim bebek gibi geliyor bana nedense bilmiyom valla, o 3-4 ayda büyümüşüm gibi. Şimdi de hayatı düzene oturtmuşuz, yaşıyoruz... Aslında orası ayrı. Kendimi düzene girmiş gibi değil de kısıtlanmış gibi hissediyorum. Sanki kafamın içi If U Seek Amy klibindeki evin içi ama yaptıklarım evin dışındaki durum. Evlenmiş, çocuk yapmış, amacı sadece onların geleceğine yatırım yapmak olan ebeveynler gibi
Britney dinlemeler aldı başını gidiyor, başka bir şey dinlenmiyor. Back to the basics...
Mika olmak vardı lan