2 gündür Sikkofield okumaktan beynim aktı arkadaş. 11 Eylül yalan la resmen, yok öyle bir şey. Hepsi Amerika'nın oyunuymuş. Uçak şeklinde bomba çarpmış, millet küçük bir uçak gördüklerini söylerken medya büyük bir uçak olarak baskılamış olayı. Videolarda uçağın çarptığı anlar yok zaten. Tüm kaçışanlar, binadan atlayanlar fotoşop. Her şey fotoşop. Ölenlerin yayınlanan fotoğrafları hep yalan, hepsi fotoşop, yok öyle insanlar. Çok korkunç lan, kendime gelmek için nyan cat falan dinleyip devam ediyorum. İçimdeki Lady Gaga ağacı bir pence yemedi değil. Hala orada duruyor ama noluyor la dedim yani.
Bu illuminati işi gerçek ise illuminaticiler, gerçek değilse onları ifşa ettiğini söyleyen bu yazıları yazanlar manyak
Herkes manyak, beni de bulaştırdılar işin içine, ben de manyağım
tek göz ile kıpslıyorum, bays