fantezi penye

Bugün diş beyazlatıcı alma amacıyla Cepa'daki Carrefour'a girdims. Diş bakıkm reyonun gelince bir şeyler oldu, bir coşmalar, her şeyi alasım geldi. Dişlerimi şımartmak istedim. Yeni bir diş fırçası, diş beyazlatıcı ve diş epi alarak gittims. Tabi ki öyle gitmedim, sütlü ballı Hacı Şakir aldım. Bir de şort ve tişört aldım falan onları söylemiyorum. Elimdeki kitaplar yetmediği için D&R'da iki saat kitap baktım ama beğenemedim arkadaş. İngilizce aradım bu sefer ama yoktu güzel kitap, Harry Potter alayım dedim ama Felsefe Taşı yoktu. O yüzden boşverdims. Yarın da dans stüdyosu bakmaya gidiyom. Sonra arkadaşlarımla grup halinde dans edip videolar çekecem. Çokheycanlı. Midterm de bok gibi geçmedi, güzel de geçmedi. Sadece sınava girdiğimi biliyorum ama nasıl bir sonuç gelecek hiçbir fikrim yok. Yaz okuluna kalmazsak iyi la, puan toplama derdi....