Günlerden bilmemeneydi ama bir yaz günüydü. Evdeki 1 litrelik finlandia votkayı keşfetmiştim. Dolabın arkasında koyulmuş, unutulmuş, kimsenin varlığından haberi yok. Keşfettikten sonra babama göstermiştim saf bir çocuk edasıyla... Niye gösterdiysem. Bundan bir kaç hafta sonra ya da ay, parasız kaldığım günlerden birinde o votkayı kaçırma planına giriştim arkadaş. Evde tek olduğum bir vakit votkayı alıp evde bulduğum iki maden suyu şişesine ve cam bir kaba koydum. Su ile geri dolduracaktım ki girişteki engel götümü uçurdu, içine geri bir şey koyulmasın diye düşünmüş herifler. Hak verdim ama birisi görse sıçacaktım. Kaptım çekici bir tane de çiviyi, şişenin ağzını deldim. İçine suyu doldurdum, dolabın arkasına geri koydum. Zaten onu kimse farketmeyecek idi, hala etmediler. Durup dururken aklıma geldi bu olay, dei gibi gülmeye başladım. Hala gülüyorum. Sonra o kaçırdığım votka ile sarhoş olup eve gelerek bedelini ödemedim değil ama değdi.
Ne günlerdi be
Votka tadı ağzıma geldi şu an, bi ekşidim amk.
Ama olsa içerim şimdi....
Ekşiye ekşiye
İçerim