all of the words, all of the men, all of my pain

2 günlük ex aşkım -oha bundan 2 tane var yalnız ama dalga geçtiğim için anlamışsındır- facebookta bir şarkı paylaşmış. baya sevdiğim bir insanın bir şarkısı, jeff buckley-forget her. lan nasıl cuk diye oturttu nasıl kol gibi soktu şarkıyı. kendi üstüme aldım tabi hemen. şarkı baya güzel lan bayılıyom. i walk the streets to stop my weeping cause she'll never change her ways but dont fool yourself she was heartache from the moment that you met her diyor. en özü bu. haklı çocuk, üzdüm onu.
ayrıca diğer 2 günlük aşkım bugün yakışıklı bir beyefendi ile (inanır mısın dşjlfgfkgh) otururken aynı ortama geldi, arkamızda evin su vardı, onu öptü falan bir yandan da bana baktığını görebiliyorum. malum insan gözü bilmem kaç derecelik açıdaki her şeyi görebiliyor. nasıl baktı nasıl baktı. takmadım. o da takmadı her zamanki gibi. bu böyle gidecek herhalde. sağlık olsun knk. bu da böyle bi anımdı muç.