Sonunda Lucid Dream gördüm herkese hayırlı olsun arkadaşlar. Dün Bengisu ile buluşup lunaparka gittik, o 150 metre fırlatılan topa bindik bir de havada ters dönüp, dair çizen şeyler var ya onlara. Çok korktum kanka ama çok güzeldi. İstanbul'a getirip seni onlara bindireceğim bak gör, gerçekten çok güzel bir duyguydu. İşte bir de lucid dream konuşmuştuk birkaç gün önce Bengisu ile uçmuş kendisi, çok güzel falan diyordu, böyle. Şimdi rüyama giriyore:
Rüyamda kısa bir saç kestirme sahnesi görüp uyandım (rüyada uyandım insepşın) sonra saçlarıma dokunup oh rüyaymış diye kalktım. Aklıma gelmişken kestireyim hadi diye Bengisu'nun söylediği kuaföre gidiyordum, saçımı yanlar kısa üst uzun şekilde kestirmek için :3. Kuaförü yaşlı bi amca, karısı ve oğlu yönetiyordu. Çocuk genç, yakışıklı. İşte saçımı kestiriyorum sonra kuaförde çocukla muhabbet ederken elimi bi atıyorum saça, eski haline gelmiş, uzamış. Bu nasıl olur ya biraz önce kestirdim oha yoksa rüya mı görüyorum dedim, kontrol etmek için dilimi ısırdım, ACIMADI. Sonra oo yea lucid dream havalarına giriş, her şey istediğim gibi olacak kafası. Kuaförcü çocukla eğlendik tabi biraz. Etraf çok kalabalık dedi, ben de elimi havada sallayıp bi kapı açtım, girdik, içerisi bembeyaz bir yer bilmiyorum. İşte öyle geçti oralar. Sonra bu kufaör ve ailesi pelerinli yeşil insanlara dönüştü ama yine iyi anlaşıyorduk. Ben şimdi gidiyorum bir an önce uyanıp gerçekten kestirmem gerek şu saçları, umarım yine siz varsınızdır gerçekte de diyip çıktım onlar da tamam evladım umarız dediler. Binadan çıkınca uyanmadan önce bi uçayım Bengisu güzel demişti dedim, koştum koştum sonra UÇTUM KANKAAAAAAA. Oha ya la çok iyi bi histi, biraz yalpaladım ama öğrenememişim. Kolay değil. Son olarak hadi şu adalara uçayım derken kıyıda yere indim, uçma gücüm bitti gibi oldu. Sonra heralde uyanıyorum ya, bekleyeyim dedim. Ve uyandım. That's it.
More lucid dream allahım pls ty bb