ablamı gördüm. baya iyi. ama biraz kızarıklıklar hakim hala. olsun, iyileşecek. zor tercih'i de buldum yaheyya. aşkın sonu olarak buldum gerçi. filmden sonra biraz farklı gelmedi değil olaylar biraz daha farklıymış gibi. daha doğrusu özü aynı da mekanlar oluş biçimleri falan farklı gibi ama olsun yine de güzel. film aldım bi de. nihayet. hem de çalışıyor lan takır takır nazarlardan koru yarabbi. anneannemi dedemi falan çektim. ah ah. ayakkabı da aldım. bir hışımla aldım ama nası giyerim neyle giyerim bilmiyorum. tayt alalım bana kanka ya. renkli cicili bicili. bi' de puanlı converse gördüm bugün nasıl ciciydi. bugünüm güzeldi la esasen.
ozanla buluşalım diyorduk. ozana, diğeriyle karışmasın diye, yorum diyeceğim, o bir bilinsin :D yorumla buluştuk. eryamanda oturuyor o da normalde ama neresindeydi hiç bilmiyordum. sordum tam nerede diye. mert abimlerin karşı komşusu çıktı la lşdkkşdfjgkj nasıl eğlendim. çok iyi insan. seviyos. seni de tanıştırmak isterim kanka. batuhanı da tabi. beyle işte. muç.
-gizm.