Bugün bi çamaşır yıkamışım, sırf buna adanmış bir yazı olsun istiyorum. Çok rahatladım, çok mutlu oldum amk. Sabahın köründe kalktım, her şeyi makineye attım. Çantalarımı da attım, ayakkabımı da attım. Ayakkabı tertemiz oldu lan kurumasını bekliyorum, iki tane yeni ayakkabım oldu gibi resmen. Her şey yıkanınca da kuturucuya attım, askılık doluydu hem de beklenemezdi arkadaş, kurumaz iki günde. İki saatte kurudu hepsi, dolaba kaldırdım, oh be dedim. Düşündükçe mutlu oluyorum resmen lfnşaldkfnd Tertemiz her şey. Bulaşıkları da dün yıkadım, mutfaktaki jel ile, odamı topladım. Bu sabah da duş lifimle derimi kazıya kazıya duş aldım, ben de tertemiz oldum. Duş jelim bok gibi ama, kokusu sabahtan beri midemi bulandırıyor. Ankara'ya ilk geldiğimde alıp kullandığım duj jeli, koklayınca bi ilk zamanlar aklıma geldi. Ama kötü kokuyor la. Gidip Hacı Şakir Sütlü Sabun alacağım bugün, yarın güzel kokayım. Parfüm sıkayım. Son olarak da her yeni ayakkabı alışımdaki krize girdim yine, bi numara büyük mü-küçük mü alsaydım havaları... Bi numara büyüğünü denedim büyük geldi ama yine de düşünüyorum çünkü beynimiz işsiz, dertsiz, başka takıntısı yok. Haftaya da önemli bir şey olacak üh, bugün duşta bacaklarımı mahvettim öyle diyim :( Düzelmesi için salona gitmem lazım... İşime de geldi hani biraz fşaklsdjfşjasdlfkna
heken