hey, is this thing on?

Ay şu an aldığım ilk Britney albümünü (Greatest Hits: My Prerogative) dinliyorum ve çok duygulandım la. Uzun zamandır Britney dinlemiyordum, Lady Gaga ile yaşıyordum. Sonra bir Adele dönemi girdi araya, ondan sonra iki günlük Air macerası ve bir haftalık Rihanna gazıyla Britney'i unutmuştum bile. Nereden aklıma geldi de dinleyeyim diye albüme bastım bilmiyom, basış o basış, odada da yalnız olduğum için şarkılara eşlik ede ede geçti zaman. Hepsinin de sözlerini biliyorum, çok hoş lan. Duygulandım üh.
I've seen so much more than you know now, so don't tell me to shut my eyes
Hazır bloga girmişken bir şeyler daha çiziktireyim. Mesela karakalem yapmaya başladım, çizdiğim şeyler de hoşuma gidiyor, ne kadar çizmeye çalıştığım şeye benzemediğini iddia edenler olsa da. Ama bakmadan çizmek istiyorum artık la, neden kafamdan çizemiyorum acaba. Daha resim kursuna yazılacağız kankamsla. UMARIZ.
Four years ago i had a party that was too much fun for me
Fotoğraf makinemi de -bilmem kaç ay sonra- tamirciye verdim. Hem de 30-40TL falan tutar dedi adam, çok sevindim amk. Fotoğrafçı bana çok pahalı bir şey tutacakmış gibi konuşup, gerekirse yeni makine al demişti. Ay bir de yeni makine ile uğraşacağım yoğartık. İşte verdik onu, bekliyoruz. Aldıktan sonra Mavi Saçlı Kız'dan makineyi tanıtmasını istedik ama ses gelmedi. İnternetten de öğreniriz neyse, zaten çoğu şeyi biliyorum (fajsdlfkşanivandfbjşvd). EN AZINDAN SAĞLAM MAKİNEYİ BOZUK DİYE GÖTÜRMEDİM, falan. Kızma kanka. Bozuktu o, haklısın :)
What you gonna do when the crowd goes
Bir de bana parfüm aldık ama adlarını bilmiyoruz fkajshdşfnaflvknaşdfav. 23 ve 83. 83 Polo Sport, onu biliyoruz gerçi. 23'ü kullanıyorum ama, ona karar verdik kankamsla. Diğeri zaten biraz fazla kokuyor la, hele hırkam hala kokuyor amk fşaksndşlankvfa. Hırkamda 6 parfüm falan var bu arada, ellerimde kollarımda sıkılmadık yer kalmayınca hırkama sıktık denerken mecburen. Axe yok yani artık, 23 var.
I wanna see you move
Son olarak da KANKAM BANA ATKI ÖRECEK LAN. Sabırsızlıkla bekliyorums. Çok da güzel bir ip aldık, rengi saçımı boyamak istediğim renkten. Bitse de taksam la, eline kuvvet kanka. İyi selaniklemeler... Bana da öğret lan bi ara, ben de örmek istiyorums.
heken