Küçüklükten beri ara ara rüyamda olduğumu farkediyordum arkadaş; hatta bi keresinde bi çingene beni kovalıyordu okulumun önünde, birden rüyada olduğumu anlamıştım ve kendimi çingenenin kollarına bırakıp rüyanın bitmesini beklemiştim. Farkettikten kısa bir süre sonra da bitmişti zaten. Lucid dream diye bir olay olduğunu bilmiyordum tabi o zamanlar. Abi çıkmak istiyorum la resmen, korkmuyorum da. Bu gece çıkmayı deneyeceğim sanırım, çıkmak dediğim rüyada bilinçlenmek tabi. Ama şöyle bir şey okudum "Gece tuvalete gidip gelince yatakta kendinizi görürseniz şaşırmayın" diye, böyle bir şey olursa sıçarım la düşünüyorum da. Ama lucid dream başarmak istiyorum şu an gerçekten, hoş bir şey. Bir şey olacağı da yok. İnanmadığım ama yine de beni çok korkutan karabasan olayına da basit bir mantıkla çözüm getirmşitim kendimce; uyku ve uyanıklık arasında durduğumuzda üstümüze çöken o ağırlık karabasan falan değil tabi ki, zaten böyle konuşunca komik geliyor. Bilincimiz açık ama vücudumuz uykuda olduğundan ötürü, kaslar da gevşemiş olduğundan hareket edemiyoruz işte, sonra karabasan geldi üstüme oturdu, boğdu oluyor. Öyle olur mu la, olmasın. Bu yazıyı da karabasanlar görmesin, geceleri gelmesin.
heken