öncelikle blog harika olmuş. sonralıkla da kanka nihayet mutluyum sizi üzdüğümü biliyorum zaten daha önce de demiştim insanları üzmeyi sevmiyorum diye ama bu sefer elimde değildi, bunda da rol yapamazdım ama çok anlayışlısınız. sizi çok seviyorum. hastalığın geçsin istiyorum, seni evime alıp nane limonlar ıhlamurlar kaynatmak istiyorum. sonra da dengeli beslendirmek istiyorum seni, TIPKI BENİM GİBİ B12 EKSİKLİĞİ YAŞA DİYE. sşdfkldgj bu arada iğnelerimi yapan kadın arayıp kızdı nerdesin vurduğum şeyler de bi işe yaramadı haberin olsun diye işdfkglşdfjhl te allam.

yarın ablamın yanında kalmak istiyorum ama izin vermiyorlar. sorumluluk alamamadan mı korkuyorlar anlamadım ki. a ke nesinden korkuyorlarsa yıllardır her bi bokumu kendim halletmişim bunda mı korktunuz te yarabbim.
neyse. hayat güzel, kuşlar uçuyor demiş cemal süreya. aynısından.

-gizm.