illuminati ayini

Hastane gibi bir binadaydım ama bina şehir kadardı. İçinde binlerce kişi vardı, camdan atlasan yine bina içinde oluyordun, dışarısı yok. Liseden iki arkadaşım benim odama geliyordu, birisi Yahudi diğeri de sıradan biri işte. Ben sırtüstü yatıyordum, sonra diğeri de sırtüstü yanıma yattı, Yahudi olan da ayak ucumda bekliyordu. Kötü bir şeyler olacağını hissediyordum valla. Birden yataktan fırladım onlar da iki tane uzun bıçak çektiler. Bunu önce benim mideme sonra kendilerininkine saplamaları gerekiyormuş, illuminati bunu gerektiriyormuş. Bi tane bıcağı alıp onların midesine saplayarak kaçtım, onlar da o olaydan zevk almaya bakıyorlardı ama gerektiği gibi benim mideme saplanmamıştı bıçak, o yüzden ayin gerçekleşememişti. Peşimdelerdi e tabi. Bir tane evin içine girdim, yine hastanenin içindeki bir ev tabi. Annem babam var, diğerleri de karşı komşumuz. Aileme gitmem gerektiğini beni öldüreceklerini söylüyordum, yalvarıyordum. Bir şey olmaz oğlum diyip duruyorlardı. Sonra yine o ikisi kapıdan bizim eve girip yanıma geldiler. Kaçacak bir yerim kalmamıştı. Yatağa yattım, diğeri de yanıma yattı, diğeri de yine ayakucundu. Bıçağı midemin üzerine dik bir şekilde tuttu yanımdaki. Ben kendim yapayım bari diye aldım bıçağı elinden, itiraz etmediler. Bıçağın üstünde de üçgenler, piramitler, horusun gözleri doluydu. Orada illuminati işi olduğunu anlamıştım zaten. Bıçağı biraz mideme sapladım, onlar da zevk içinde bakıştılar. Sonra gittiler. En son hastanenin içinde midem kanıyor, ölecek miyim nasıl duracak bu dye sürünürken bi hemşirenin kapanıyor işte yara yavaş yavaş bekleyiver dediğini hatırlıyorum. Sonrası yok

-Bir şey daha hatırladım, küvet ile ilgili bir olay vardı.. Hatta Lady Gaga'ın küveti çok kullanmasıyla bağlıyordum sonra. Ama ne olduğunu hatırlamıyorum