Dünkü rüyam çok gerçekçiydi, gerçekmiş gibi yaşadım tüm duyguları yani. Odtü'de 4 kişi bir odada kalıyoruz kanka, biri sensin diğer ikisi küçük çocuk. Yerde yan yana 4 tane yatak var bir de 4 duş var başka da bir şey yok, odanın içinde güneş var neredeyse, öyle aydınlık. Bi ara ortamın güçlü böceklerinden, kelebeklerinden muhabbet açılıyor. Duş yaparken duş perdesine çarpan kelebekler orayı açıp içeri girebilecek kadar güçlüler, taşa vurmuş gibi oluyorsun onlara vurunca. İşte ben duş alırken böyle giriyorlar içeri, biri yüzüme çarpıyor. Bir de peygamber devesi görüyorum içeride ama yatıyorum sonra. Sabah kalktığımda kimse olmuyor ortada, 10 buçuk gibi kalkmışım. Birisine neden kimse yok ya, sınav mı vardı -2. midterm-kaçtaydı diye soruyorum, 10 diyor. O ara ilk gerçekçi şok geliyor işte, panikleyince hissettiğim her şeyi hissediyorum aynen. Sonra koşarak taksi arayışım, taksinin beni Cepa'nın bodrum katındaki taksi duraklarına götürmesi, oradan geri gelişim falan... Sonra bahçede kankacığımsla karşılaşıyorum, ağlıyorum yaz okuluna kalacağım için, neden uyandırmadın diye kızıyorum ama bilmem falan diyip ilgilenmiyor kankam -_-. Neyse. Uyandığımda ne rahatladım valla arkadaş, resmen bir oh çektim. O yaşadığım üzüntü salondaki koltukta malak gibi yatıp bugün ne giysem izlerken bile üzerimdeydi. AMA SONRA GEÇTİ ÇÜNKÜ BUGÜN NE GİYSEM ÇOK GÜZEEL. Modanın dahi çocuğu Hakan Akkaya ile tanışmak istiyorum :( Bengisu tanışmış ya şanslı hıyar. Bir de Nur Yerlitaş'la tanışmak istiyorum. Ivana Sert de bir Lejla, bir Emilia. Kanka birlikte bugün ne giysem yapabiliriz, tabi ki ben modanın dahi çocuğu, sen nur yerlitaş, lejla'da ivana olabilir... Oleys. İstanbul'u da çok özlemişim, trenini de çok özlemişim. Trende duygusallıklara girdim artık alkolden mi bilmiyorum ama dediim sen ne diye ankara'ya gittin gardaş. Sonra orada Gizem olmasa İstanbul'a geçiş yapmaya çalışırdım dedim. Kankaaa seni çok özledim :(. Sonra o ankara pişmanlığı ruh hali geçti gitti, ama kanka sen olmasan hiç çekilmez yaaa. Bengisu ile de tişört çiziştik işte, beyaz şarabımı içtim ilk defa. Bengisu'yu da çok seviyorum ama yurt dışı muhabbeti sırasında "ben zaten senle 2 gün dursam sıkılırım ya" dedi, beyaz şaraptan mı bilmiyorum ama çok kırıldım :(. Ama sonra geçti zati, her zamanki Bengisu. Yarın da adaya gideceğiz Gizem ile, pisiket sürmeyi öğretecez. SONRA 1 TEMMUZ'DA ONUR YÜRÜYÜŞÜNE GİDECEĞİZ, ÇİZDİĞİM BORN THIS WAY TİŞÖRTÜNÜ GİYECEĞİM HEM DE. Ay çok heycanlı. Kanka sen de gelsen ne güzel olur yaaaaa... Ama gelemezsin. Daha internete giremiyor köylü hah. :) :* Bundan sonra moda bilgimi artırıp daha çok yetkiye sahip olmaya karar verdim bu arada, bng izleye izleye gaza geldik. Çok şık olucaz kanka, en şık mimarlar olacağız. Bir yere girince iyi kankalar gelmiş ama şık kankalar gelmemiş dedirtmem...... Bir de çamaşır suyuna koyduğum tişörtü siktir edip 2 gün orada bıraktım, beyazlaştı ama annem onu tutar tutmaz yırtıldı.... çürümüş.... poker face... nereden bilecem abi kaç kere gördüm. bays