no surprises

gün boyu gergindim. bir haftadır gergindim. inanılmaz gerginim. gerginimliğim mideme vuruyor hep. sürekli kusma isteği. kendimi ifade edememek de çok yoruyor beni. sonra gizem niye takıntılı. günüm güzeldi aslında. çok güzeldi. ama keşke günümün arasına gerginlik girdi olsaydı, gerginken güzel bir an yaşadım gibi olmasaydı. yine ifadesizlik. mertin arkadaş çevresini çok kıskandım ama bu bi' haset değil. sadece buna özlem. hepsi çok iyi. tüm iyiler bir grupta toplanmış ondan bana kalmamış gibi. neyse yine de tanıma şerefine nail oldum. yine 1 senede nasıl bu kadar değişebildi her şey diye düşünüyorum. bunu böyle düşünmeye hep devam edecek miyim ya? bi' de güzel bir değişiklik gördüğüm yok a ke. hep bi' hüzünle biten durumlar. ama umudumu yitirmek istemiyorum hiç. hayat güzel kuşlar uçuyor. yine. muç.