sintesi della settimana di liocorno

  • İki gündür Britney Spears videoları, röportajları izliyorum, eski şarkılarını dinliyorum. Overprotected dinlerken bi ağlayacak gibi oluyorum nedense. Ne kadar "Little Monster" sıfatıyla gezsem de aslında, kalbimin derinliklerinde Gaga ikinci sırada. 
  • Yeni bir dil öğrenmek için can atıyorum ama hangi dili öğreneceğime karar veremedim. 2 haftalık İspanyolca-İtalyanca-Fransızca üçgenine dün itibariyle Almanca da girdi. Ayşen hocacığıma hangisini öğrenmem daha çok işime yarar diye danıştım ama cevap gelmedi hala. Gönlümün kimden yana olma sırası da İtalyanca>Almanca>Fransızca>İspanyolca... Bakacaz.
  • Aksan videoları izlemekten kafam sikildi. BAT AY VİL TIRAY TU DU DİS
  • Bu hafta olacağımız pop quizi dün olsaydık ne de güzel bir hafta olacaktı. Sikeyim. Bu hafta da gidemeyecem İstanbul'a bu gidişle
  • Head&Shoulders, kullandığınız ilk günden itibaren etkisini gösterir, tarak saçlarınızdan akar gider. Onaylıyorum. Bunun bir de duştan sonra başı yakanı vardı mentollü müydü neydi, limon ferahlığı benimkisi.
  • 23 numara bitse de almaya gitsek, adını öğrensek diye bekliyorum. Parfümün adını soranlara söyleyemiyorum rezil oldum amk resmen.
  • Artık 2 tane mavi, 2 tane de yeşil ışın kaşığım var. Neden kırmızı ve sarısı çıkmıyor paketlerden... Sinirleniyorum.


-unicorno