kinder şokolade

İstanbul'a geldikten sonraki gün ilk işim Kadıköy'e gitmek oldu. Evden çıkıp Bahariye'de Gizem'le buluşana kadarki yol beni bir çarptı arkadaş, kim olduğumu hatırlattı. Kendime getirdi bi, çok rahatlamış hissettim. Sonra Gizem ile buluştuk. Orta Kahve mi ne ara sokağın da ara sokağındaki bir kafeye gittik ama ünlüymüş; ama bilmiyorum niye orada bir kahve açarsın. Çok oturmadık zaten sonra Moda sahiline gittik. He bi de amk bir tane Kodak mı olmaz Kadıköy'de -Bahariye tarafında-, resmen şaştım kaldım. İki bira aldık, çikolata aldık sahile oturduk. Birayı içemedim, ilaç içtiğim için içime sinmedi bir de çaydan sonra midem bulanmıştı zaten. Sonra oradan kalktık Nazım'a gittik. Buse diye bir arkadaşıyla buluştuk Gizem'in. Rahat ortamın amına koyduk arkadaş, herkes bir sürü şey anlattı fşakndflan la hala gülüyorum aklıma geldikçe. Gizem'i de çok özlemişim la, o da Kadıköy'le bir olup kendime getirdi beni. Sonra da eve gittim, öyle. Yarın da Bengisu ile buluşacağıms. Kadıköy'e gitmeden önce de babişkom işten gelince "bak sana ne getirdim, küçükken en sevdiğin şeyler" diye bi heyecanla girdi eve. Kinder almış bir sürü, buz dolabı Süt Dilimi dolu şaldfknşadf